خدمات مسترینگ DCP

خدمات مسترینگ DCP برای D-Cinema و E-Cinema و N-Cinema

 

استودیو نیک‌راد انواع خدمات مسترینگ DCP در فرمت D-Cinema و E-Cinema و N-Cinema را در لابراتوار فیلم خود ارائه می‌دهد. هدف ما فراهم‌آوری بهترین کیفیت مسترینگ فیلم‌های سینمایی و ساخت DCP در سریع‌ترین زمان ممکن و با هزینه‌های رقابتی است. استودیو نیک‌راد با انجام روش‌های مدرن کنترل کیفیت در لابراتوار کالیبره‌ شده خود، برای صاحبان اثر این امکان را فراهم می‌سازد که در تمامی مراحل تبدیل، اصلاح رنگ، میکس صدا و ساخت محصول نهایی حضور داشته و بهترین اثر را تحویل بگیرند.

چرا استودیو نیک‌راد؟

استودیو نیک‌راد به عنوان اولین شرکت ارائه دهنده خدمات مسترینگ DCP و KDM در ایران و با تجربه ده ساله و در اختیار داشتن بهترین ابزارها و نرم‌افزارهای مورد نیاز، می‌تواند گردش کار کامل و مطابق با استاندارد جهانی DCI را ارائه نماید. ما در کنار خدمات مسترینگ فیلم‌های سینمایی، امکان بررسی و مشاهده تمامی مراحل را در سالن لابراتوار نیک‌راد فراهم می‌نماییم تا صاحب اثر دقیقا محصولی که بر پرده سینما ظاهر خواهد شد را مشاهده و دریافت نماید.

این بررسی‌ها با دعوت از صاحب اثر در سالن اختصاصی استودیو با تجهیزات کاملا کالیبره‌ شده و مطابق با استانداردهای جهانی است تا هر گونه حدس و گمان در خصوص محصول نهایی از گردش کار دیجیتال حذف گردد.

ما همچنین سرویس ابری توزیع فیلم CineCast را برای ارسال امن، سریع، کم هزینه و راحت DCP های تولید شده به سینماها را از طریق اینترنت ارائه می‌نماییم.

خدمات استودیو نیک‌راد

8

تصحیح رنگ و کنترل کیفیت در سالن اختصاصی استودیو با استفاده از نرم‌افزار Davinci Resolve و کنترل پنل Advance شرکت Black Magic Design.

8

استفاده از مانیتور رفرنس 10Bit OLED از برند TVLogic مدل LEM-250 در فرآیند تصحیح رنگ جهت دستیابی به دقیق ترین خروجی ممکن.

8

ارائه پکیج سینمایی (DCP) کاملا استاندارد و قابل پخش در تمامی سینماهای ایران و جهان.

8

مسترینگ D-Cinema DCI با رزولوشن 2K و 4K و همچنین سه بعدی (3D) با صدای استریو، 5.1 و 7.1 کانال.

8

مسترینگ E-Cinema با رزولوشن FullHD و با نرخ فریم 23.976FPS, 24FPS, 25FPS, 29.97FPS, 30FPS, 48FPS, 50FPS, 59.94FPS, 60FPS و با صدای  استریو، 5.1 و 7.1 کانال.

8

مسترینگ N-Cinema با رزولوشن 2K ،Full-HD و 4k با صدای استریو، 5.1 و 7.1 کانال

8

مسترینگ مجدد DCP و تغییر در پکیج‌های موجود (با و بدون قفل)

8

ارائه DCP قفل شده به همراه سرویس ساخت کلیدهای سینمایی (KDM) و همچنین DCP بدون قفل در صورت درخواست.