سرویس توزیع فیلم CineCast

سرویس توزیع فیلم CineCast فضایی آنلاین برای آپلود و توزیع سریع، ارزان و امن پکیج‌های سینمایی (DCP) است. با استفاده از این سرویس می‌توان با یک بار آپلود فیلم، امکان دسترسی و دانلود آن توسط سرورهای مختلف در سراسر جهان را فراهم نمود.

سرویس توزیع فیلم CineCast فرآیند توزیع DCP را تسهیل نموده و بستری ابری برای ارسال و دریافت DCP به صورت سریع و امن در هر نقطه از ایران و جهان را فراهم می‌آورد.

این سرویس یکی از جدیدترین امکانات ارائه شده توسط شرکت نیک راد در جهت حل مشکل ارسال DCP به سینماها در ایران و جهان است. همچنین با توجه به طراحی CineCast بر اساس استاندارد، تمامی سرورهای سینمایی از تمامی برندها می توانند به این سیستم متصل شده، DCP و KDM را از طریق اینترنت دریافت کنند.

فرآیند ارسال DCP همیشه از دغدغه‌های مهم توزیع‌کنندگان فیلم و دفاتر پخش است. چرخه بی پایان ارسال هارد دیسک به اقصی نقاط کشور و یا جشنواره های خارجی سخت، زمان‌بر و با هزینه‌های بالا انجام می‌گیرد. سرویس ابری توزیع فیلم CineCast برای حل این مشکل طراحی گردیده و فرآیند ارسال را به صورت آنلاین و سریع ممکن می‌سازد که این امر، با کاهش بسیار زیاد هزینه‌ها و افزایش اطمینان از فرآیند توزیع همزمان و امن همراه است.

پشتیبانی مطمئن

برقراری مداوم خدمات سینمایی در صنعت سینما حیاتی است. ما این را می‌دانیم و به همین منظور خدمات پشتیبانی سریع و همه جانبه ارائه می‌نماییم.

فضای ذخیره منعطف

سرویس CineCast برای توزیع محتوای بسیار حجیم طراحی و نیازسنجی شده و با نیازهای تازه رشد می‌کند تا در خصوص میزان فضا نگرانی وجود نداشته باشد.

دسترسی سراسری

سرویس CineCast به صورت 24 ساعته و در اقصی نقاط ایران و جهان در دسترسی است. همچنین طراحی بر بستر اینترنت داخلی، اختلالات محتمل را به حداقل می‌رساند.

~

سریع و امن

توزیع سریع و امن محتوا بر اساس استاندارد سینما با کمترین نیاز به تنظیمات و پیچیدگی راه‌اندازی مهمترین ویژگی سرویس CineCast است.