پروژه لاله پارک تبریز

شرکت نیک‌راد طراح و مجری ساخت و تجهیز چهار سالن مدرن سینمای مجتمع لاله پارک تبریز است.

لاله پارک، یک مجتمع تجاری، تفریحی، اقامتی در تبریز و در بزرگراه پاسداران ضلع جنوب شرقی میدان فهمیده واقع در جنب شهرک فرشته جنوبی است . این مجموعه از دو بخش، شامل مرکز خرید و هتل پنج ستاره تشکیل شده‌است.

پروژه لاله پارک در زمینی به مساحت ۲۶٬۵۰۰ متر مربع و زیربنای ۹۱٬۵۵۰ متر مربع در منطقه ۵ شهرداری تبریز واقع شده‌است. این پروژه در قالب مرکز تجاری، تفریحی و هتل ۵ ستاره بین‌المللی ساخته شده‌است و از حیث ابعاد و همچنین کاربری‌های پیش‌بینی شده در آن و به دلیل موقعیت جغرافیایی و دسترسی به شبکه بزرگراهی، از جمله طرح‌های بزرگ و ممتاز تجاری، تفریحی شهر تبریز محسوب می‌شود. از کل مساحت مجموعه، ۲۱ هزار متر مربع فضای تجاری، ۲۵ هزار متر مربع هتل و مابقی نیز پارکینگ و دیگر فضاهای عمومی را شامل می‌شود. فاز تجاری این مجموعه دارای ۶ طبقه و هتل پنج ستاره آن نیز دارای ۱۷ طبقه شامل ۲ طبقه زیرزمین و ۱۵ طبقه روی زمین است.

پردیس سینمایی لاله پارک در شهر تبریز، آبان ۱۳۹۸ با چهار سالن در مجموعه تفریحی تجاری لاله پارک افتتاح گردیده و شامل چهار سالن با مدرنترین تجهیزات صوت و تصویر است. پروژه ساخت و تجهیز این چهار سالن که تعداد کل صندلی‌های آن بالغ بر ۲۱۴ عدد است از صفر تا صد بر عهده شرکت نیک‌راد بوده و در حال حاضر از تجهیزات صوتی برند نیک‌راد و سرورهای نسل جدید D-Cinema سری NCSD-1000 استفاده می‌نماید.

گالری عکس مراحل ساخت پروژه لاله پارک تبریز

گالری عکس تحویل نهایی پروژه لاله پارک تبریز